پورتال یكپارچه مناطق مخابراتی رونمایی گردید

پورتال یكپارچه مناطق مخابراتی رونمایی گردید دیجیتالر: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از رونمایی تمام پورتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و بعنوان قسمتی از این پورتال یکپارچه و کشوری آگاهی داد.


به گزارش دیجیتالر به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: همگام با پیشرفت های حوزه مدیریت متمرکز فناوری و بمنظور استفاده از مزایای گسترده یکپارچه سازی در سراسر کشور و کاهش هزینه ها، با کوشش های انجام شده، تمام پورتال های مخابرات مناطق تحت دامنه tci.ir و بعنوان قسمتی از این پورتال یکپارچه و کشوری، تعریف و رونمایی شدند.
وی اظهار نمود: برمبنای کارهای انجام شده در حوزه های مختلف شرکت مخابرات، پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir، در اختیار تمام مشتریان و مخاطبان در سراسر کشور قرار دارد و با تجمیع ارائه خدمات در پورتال اصلی شرکت مخابرات، پورتال های مناطق با دامنه استان خود به معرفی و بارگذاری مطالب مورد نظر می پردازند.

مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: بعنوان مثال پورتال مخابرات منطقه تهران با آدرس tehran.tci.ir در اختیار مشتریان تهرانی است و در تمام مناطق نیز، با افزودن نام استان به دامنه tci.ir، امکان دسترسی به پورتال منطقه برقرار است. همین طور بمنظور دسترسی آسان تر، لیست تمام پورتال های مناطق در صفحه اصلی پورتال شرکت مخابرات ایران در بخش پورتال مناطق مخابراتی قرار گرفته و مشتریان به سهولت می توانند به این پورتال ها مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنند.

سلطانی در ادامه اشاره کرد: با رونمایی از پورتال یکپارچه مناطق مخابراتی، علاوه بر کاهش هزینه ها در بخش های مختلف، تمام خدمات و خدمات ارائه شده در پورتال های استانی به پورتال اصلی شرکت مخابرات ایران منتقل شده و مشتریان در سراسر کشور می توانند با بهره گیری از درگاه واحد www.tci.ir و بخش ها و زیرمنوهای مختلف آن، خدمات مورد نیاز خودرا در تمام بخش ها شامل تلفن ثابت، اینترنت و دیگر سرویس ها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت نمایند.

پاسخگویی واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات تهران در وضعیت کرونا
در وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ادارات و اصناف و حتی بعد از کاهش نیروی انسانی واحدهای مختلف اداری مخابرات نیز واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران همچنان پاسخگوی شهروندان است.
همین طور به نقل از مخابرات منطقه تهران، کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با استقرار در این واحد، خصوصاً در شرایطی که نیاز شهروندان به استفاده از امکانات ارتباطی تلفن ثابت و اینترنت در دوران کرونا افزایش یافته است، با حضور مستمر در محل کار، پاسخگوی پرسش ها و ثبت مشکلات و پیگیری مسائل مختلف مطرح شده از طرف شهروندان هستند، تا هیچ نوع وقفه یا اختلالی در ارائه خدمات بوسیله خطوط تلفن و اینترنت برای شهروندان ایجاد نشود و روند جاری دریافت سرویس ها و محصولات مخابراتی مردم وصل و ارتباط برقرار بماند.




منبع:

1399/09/25
22:21:58
5.0 / 5
183
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سرویس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات