تمدید مدت برگزاری نمایشگاه مجازی

تمدید مدت برگزاری نمایشگاه مجازی دیجیتالر: رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران با اعلان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی شرایط گذار کسب وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم آورده است، از تمدید برگزاری این نمایشگاه تا اختتام فصل بهار آگاهی داد.


به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، محمدرضا طلایی، با اعلان اینکه برگزاری نمایشگاه مجازی ایران تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است، توضیح داد: قبل از این قرار بود این نمایشگاه تا تاریخ ۵ خردادماه اجرا شود اما بنا به درخواست مشارکت کنندگان و استقبال از خدمات جدید نمایشگاه مجازی ایران مانند سمینارهای مجازی تصمیم بر آن شد که مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تا انتهای خردادماه تمدید شود.
طبق اعلام اتاق تهران، وی ادامه داد: ثبت نام برای تخصیص غرفه در نمایشگاه مجازی ایران نیز به تبع این تصمیم ادامه دارد و تمامی بنگاه های اقتصادی می توانند همچنان از تسهیلات و تخفیف های نمایشگاه استفاده کنند. این نمایشگاه راه جدیدی را برای توسعه کسب وکارها بصورت آنلاین به وجود آورده است. همین طور خدماتی که به غرفه داران ارائه می شود، شرایط گذار کسب وکارهای سنتی به دیجیتال را فراهم می آورد. بدین جهت شرکت های ایرانی روشی نوین را در زمینه به روزرسانی شیوه های بازاریابی تجربه می کنند.
عضو هیات نمایندگان اتاق تجاری تهران در ادامه به آمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: بازدید از نمایشگاه مجازی ایران رایگان است و بازدیدکنندگان از اقصی نقاط دنیا می توانند از این رویداد مجازی دیدن کنند. از شروع بازگشایی نمایشگاه مجازی ایران حدود ۵۰ هزار کاربر از این نمایشگاه بازدید کرده و غرفه های مجازی میزبان حضور آنها بوده اند.
طلایی قبل از این وی با اعلان اینکه امروزه فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات در کشور بالا رفته است، گفته بود: تاکسی های اینترنتی و خریدهای آنلاین به راه افتادند و پروسه زندگی افراد را برای دریافت نیازهایشان تغییر دادند. صنعت نمایشگاهی هم گرفتار یک تحول عظیم شده و حتی پس از کرونا هم به سبب مزایایی که دارد، مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت.
از دیگر مزایای نمایشگاه مجازی می توان به افزایش راندمان و از بین بردن بعد مکانی تبلیغات اشاره نمود که دیگر محدود به یک شهر و کشور نیست و شرکتها می توانند با حضور در نمایشگاه در اقصی نقاط دنیا خودرا معرفی کنند و مشتری ها و مخاطبان هم هدفمند می شود.
نمایشگاه مجازی، تمام محدودیت های زمانی و مکانی که در نمایشگاه فیزیکی وجود دارد را از بین می برد و هزینه های حضور در نمایشگاه را برای بازدیدکننده و مشارکت کننده یا غرفه دار به شدت می کاهد. همین طور در نمایشگاه های فیزیکی، مخاطبان نمایشگاه عمدتاً از همان شهر هستند، در صورتیکه در نمایشگاه مجازی، از اقصی نقاط کشور می توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند. طبق برنامه ریزی، این نمایشگاه در دوره های بعد با امکانات وسیع تر هم برگزار می گردد.




منبع:

1400/02/20
23:37:15
5.0 / 5
988
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تبلیغات , تجربه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات