حكم دادگاه آلمان

پست های تبلیغاتی اینفلوئنسرها مشخص شود

پست های تبلیغاتی اینفلوئنسرها مشخص شود دیجیتالر: یک دادگاه عالی در آلمان در حکمی اعلام نمود اینفلوئنسرهای شبکه اجتماعی که از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان پول دریافت می کنند، باید به شکل واضحی مشخص کنند که چنین پستهایی تبلیغاتی هستند.



به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، دیوان عالی فدرال آلمان در حکم مربوط به پرونده های سه اینفلوئنسر اینستاگرام فیسبوک، اعلام نمود اگر اینفلوئنسرها پولی دریافت نمی کنند، می توانند محصولات را بدون برچسب تبلیغات نشان دهند.

اینفلوئنسرهایی که هزاران هوادار دارند، می توانند پول زیادی از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان در اینستاگرام دریافت نمایند.

این دادگاه اعلام نمود اینفلوئنسر فیتنس زمانی که درحال تبلیغ یک برند بوده، باید در این زمینه شفافیت به خرج می داد. با این وجود دادگاه پرونده مربوط به کتی هوملز، مجری تلویزیون و اینفلوئنسر را درباب پستی که درباره یک عروسک گذاشته بود را مختومه اعلام نمود برای اینکه وی پولی برای این پست دریافت نکرده بود و بدین سبب ملزم نبود آنرا بعنوان تبلیغات مشخص نماید.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام سال قبل با سازمان بازارها و رقابت انگلیس به توافق رسید با تبلیغات پنهان اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدیو برخورد کند.





منبع:

1400/06/21
11:15:01
5.0 / 5
662
تگهای خبر: اینستاگرام , پست , تبلیغات , رقابت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات