اعمال جریمه ۶ میلیون دلاری؛ تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد دیجیتالر: متا پلتفرمز، شرکت مادر فیسبوک تازه ترین شرکتی است که در ایتالیا به سبب نقض ممنوعیت تبلیغات قمار جریمه می شود. به گزارش دیجیتالر به نقل از مهر به نلق از رویترز، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام نمود: متا در رابطه با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیسبوک و اینستاگرام و همین طور محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است. متا تا حالا اظهار نظری در این زمینه نکرده است. در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به سبب نقض همین ممنوعیت جریمه کرد. یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند. 1402/10/03 07:47:20 5.0 / 5 490 تگهای خبر: اینستاگرام , بازی , تبلیغات , شركت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط گواهی کارگزاری به شرکتهای فعال در حوزه تجارت فناوری اعطا شد آسیاتک بر مدار صعود، درآمد 323 میلیارد تومانی در تیرماه هوش مصنوعی سازمان غذا و دارو آمریکا توهم می زند چت جی پی تی روزانه بیشتر از ۲ میلیارد دستور دریافت می کند کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۲ بعلاوه ۱