اعمال جریمه ۶ میلیون دلاری؛ تبلیغات قمار در ایتالیا برای متا دردسرساز شد دیجیتالر: متا پلتفرمز، شرکت مادر فیسبوک تازه ترین شرکتی است که در ایتالیا به سبب نقض ممنوعیت تبلیغات قمار جریمه می شود. به گزارش دیجیتالر به نقل از مهر به نلق از رویترز، سازمان ناظر AGCOM در ایتالیا اعلام نمود: متا در رابطه با پروفایل ها و حساب های کاربری در فیسبوک و اینستاگرام و همین طور محتوای حمایت شده که قمار یا بازی با جوایز نقدی را ترویج می کند، ۵.۸۵ میلیون یورو(۶ میلیون و ۴۵ دلار) جریمه شده است. متا تا حالا اظهار نظری در این زمینه نکرده است. در اوایل ماه جاری میلادی AGCOM یوتیوب (متعلق به آلفابت) و توییچ (متعلق به آمازون) را نیز به سبب نقض همین ممنوعیت جریمه کرد. یوتیوب و توییچ به ترتیب ۲.۲۵ و ۹۰۰ هزار یوروی جریمه شدند. 1402/10/03 07:47:20 5.0 / 5 463 تگهای خبر: اینستاگرام , بازی , تبلیغات , شركت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط استارلینک خواستار فعالیت در سوئیس شد رونمایی از سایرابات چت بات هوشمند بانک تجارت با همکاری همراه اول مشارکت بخش خصوصی در 4 پروژه کلان فضایی دکوراسیون مغازه کیف و کفش کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۳ بعلاوه ۲