لاجوردی مطرح كرد؛ نحوه شکایت از اپراتورها در حوزه ارتباطات به گزارش دیجیتالر، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار داشت: بر مبنای پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد. به گزارش دیجیتالر به نقل از مهر، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در مورد گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتورها برای عرضه نرم افزار به کاربران و اجرایی نشدن طرح تشویقی اظهار داشت: بر مبنای پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخش ها دارید می توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید. وی اضافه کرد: اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکت ها دارید می توانید از سایر تنظیم گران بخشی آنها یا مراجع قضایی دنبال کنید. لاجوردی در انتها اظهار داشت: مبحث باید در جهت پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک نماید. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست. منبع: دیجیتالر 1402/12/06 14:08:00 5.0 / 5 537 تگهای خبر: خدمات , شبكه اجتماعی , شركت , كاربر این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط عدم تغییر شماره تلفن ها در پروژه فیبر نوری ضرورت شتاب در اجرای پروژه گواهی کارگزاری به شرکتهای فعال در حوزه تجارت فناوری اعطا شد آسیاتک بر مدار صعود، درآمد 323 میلیارد تومانی در تیرماه کلاهبرداری در جنوب شرق آسیا با استارلینک کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۵ بعلاوه ۲