برای چهارمین سال متوالی؛

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران به ایرانسل رسید

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران به ایرانسل رسید دیجیتالر: ایرانسل، برای چهارمین سال متوالی، در چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) شد.



به گزارش دیجیتالر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر گردید.
دکتر محمدجعفر قائم پناه معاون اجرائی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و تعدادی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.
در قسمتی از این مراسم، پیام خانم «ناتاشا پاولوویچ» رییس انجمن بین المللی روابط عمومی قرائت شد. این پیام با تاکید انجمن بین المللی روابط عمومی بر این که توسعه اقتصادی نباید تخریب محیطی را همراه داشته باشد و پیشرفت اقتصادی نباید تأثیرات منفی در پایداری جامعه بوجود آورد، همراه بود.
در این مراسم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی، نشان سفیر مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، بر طبق ارزیابی های بین المللی به ایرانسل تعلق گرفت.
در این جشنواره نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، به سبب اهتمام بر ترویج مسئولیت اجتماعی و زمینه سازی برای اجرای آن، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد. همین طور «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» به پاس توجه، تأکید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در حوزه مسئولیت اجتماعی، از طرف این جشنواره به ایرانسل اعطا شد.
ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان و تقدیرنامه، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان های این جشنواره در حوزه مسئولیت اجتماعی را به دست آورد.
چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای کارهای مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و شرکت ها، تقویت مؤلفه هایی همچون پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی نفعان داخلی و خارجی، پایداری کارهای مسئولیت اجتماعی، نگاه فراتر از کمک های خیریه ای و… برگزار شده است.
در این جشنواره، به ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذینفعان مختلف سازمان و پیاده سازی الگوهای بین المللی در فضای کسب وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.
ایرانسل، اولین ارائه دهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج ایران و پیشرو در پایین آوردن شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و کوشش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم، طی سالهای اخیر، با انجام کارهای گسترده ای همچون توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی خصوصاً برای اقشار لطمه دیده مانند خردسالان کار، ترویج و توسعه آموزش دیجیتال برای جوانان و همین طور افراد دارای معلولیت، راه اندازی و بازسازی مدارس، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، اعطای بورسیه تحصیلی، پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و…، اهتمام کرده تا در عرصه سرمایه گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند.
ایرانسل همین طور در سه سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خودرا بصورت متوالی منتشر نموده است. این گزارش متمرکز بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب وکار ایرانسل بر جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب وکار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه سالانه فاکتورهای عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب وکار مسئولانه» محسوب می شود.

1403/07/28
09:28:29
5.0 / 5
224
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات