هوش مصنوعی جایگزین 2 هزار کارمند اخراجی می شود دیجیتالر: یک شرکت ارتباطات اینترنتی و تلویزیونی انگلیس برای کاهش ضررهای خود دوهزار کارمند بخش تماس بامشتریان را اخراج و هوش مصنوعی را جایگزین آنها می کند. به گزارش دیجیتالر به نقل از تلگراف، اسکای، شرکت پخش محتوای تلویزیونی و ارتباطات انگلیسی که سرویس اینترنت موبایل و ثابت را فراهم می آورد دو هزار کارمند مرکز تماس با مشتریان خودرا اخراج و چت بات ها را جایگزینشان می کند. این شرکت مدعی شده مردم از تماس با کارمندان خدمات مشتریان خسته شده اند. این شرکت از سه مورد از ۱۰ مرکز تماس خود در استوک پورت، شفیلد و لیدز را تعطیل می کند و هفت درصد نیروی انسانی خودرا کم می کند. در عوض اسکای روی کارمندانی که تمام وقت سرویس پشتیبانی چت آنلاین را انجام می دهند و مقر آنها خارج از انگلیس است و همین طور چت بات های هوش مصنوعی سرمایه گذاری می نماید. اسکای مدعی است حال بیشتر مشتریانش می خواهند کارهایی مانند تجدید قرارداد و پرداخت صورتحساب را بجای تماس با پشتیبانی بوسیله اپلیکیشن و وب انجام دهند. این شرکت پیش بینی می کند در سال های آتی چند میلیون تماس کمتر دریافت کند به طوریکه حجم سالانه تماس ها از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون در ۲۰۲۹ برسد. این درحالی است که شرکت با ضررهای کلان روبرو است. اسکای در ۲۰۲۳ میلادی از ضرر ۷۷۳ میلیون پوندی آگاهی داد. منبع: دیجیتالر 1404/01/11 12:32:17 5.0 / 5 443 تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , اینترنت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط راه جایگزین وزیر ارتباطات برای فیلترینگ دستور سازمان حمایت برای توقف افزایش غیرقانونی قیمت اینترنت بزرگ کردن نوزاد با فناوری و هوش مصنوعی، درست یا غلط؟ آمریکا از جریمه 120 میلیون یورویی ایکس در اروپا شاکی شد کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۴ بعلاوه ۲