چت بات هوش مصنوعی نوع تبلیغات در اینستاگرام کاربران را تعیین می کند دیجیتالر: متا به زودی تبلیغات و سایر محتواها را برمبنای تعامل کاربران با دستیار دیجیتال شرکت و محصولات مرتبط که توسط هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می شوند، به نمایش خواهد گذاشت. به گزارش دیجیتالر به نقل از سی ان بی سی، شرکت مذکور این آپدیت را در سیستم سفارش خود اعلام نمود و گفت تغییرات مذکور از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۵ میلادی اجرائی می شود. کاربران از هفتم اکتبر نوتیفیکیشن های تغییرات را دریافت خواهند کرد. این اقدام نشان دهنده تلاش متا برای پیوند بهتر سرمایه گذاری های میلیارد دلاری خود در عرصه هوش مصنوعی مولد با کسب وکار اصلی تبلیغات آنلاین است. این شرکت تابستان سال جاری میلادی یک کمپین گسترده استخدام و هزینه کرد در عرصه هوش مصنوعی برگزار و در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود در جولای اعلام نمود این ابتکارات هوش مصنوعی منجر به رشد هزینه های سالانه بالاتر در سال ۲۰۲۶ نسبت به سال ۲۰۲۵ خواهد شد. متا حالا قابلیت های هوش مصنوعی مولد را بوسیله دستیار دیجیتال Meta AI در اختیار کاربران قرار می دهد که در اپ هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر ادغام شده است. Meta AI همین طور به عنوان یک اپ و وب سایت مستقل نیز در دسترس می باشد. کاربران می توانند مانند تعامل با چت جی پی تی متعلق اوپن ای آی، با Meta AI نیز گفتگو کنند و از آن درخواست مسیرنمایی یا تولید تصاویر برحسب دستوراتشان کنند. کریستی هریس مدیر حریم خصوصی و سیاستگذاری داده متا در شیوه کارکرد این آپدیت و تبلیغاتی که مردم در فیسبوک، اینستاگرام دیگر اپ های در رابطه با متا می بییند، توضیحاتی داد و یک مثال زد. به عنوان مثال هنگامیکه کاربران با Meta AI دربابه برنامه ریزی تعطیلات خانوادگی چتی می کنند، پاسخ های این دستیار صوتی روی نوع ریلز هایی که برای آنها در فیسبوک سفارش می شود، تاثیر خواهد گذاشت. همین طور تعامل ها صوتی افراد با Meta AI هنگام استفاده از عینک ری بن متا نیز روی موتور سفارش شرکت تاثیر خواهد داشت. بدین سبب خواه فرد از کیبورد برای تایپ تعاملات یا از نسخه صوتی استفاده نماید، متا از این سیگنال ها استفاده خواهد نمود. به طور خلاصه به گزارش دیجیتالر به نقل از سی ان بی سی، شرکت مذکور این آپدیت را در سیستم سفارش خود اظهار داشت و گفت تغییرات مذکور از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۵ میلادی اجرائی می شود. این شرکت تابستان سالجاری میلادی یک کمپین گسترده استخدام و هزینه کرد در زمینه هوش مصنوعی برگزار و در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود در جولای اظهار داشت این ابتکارات هوش مصنوعی منجر به رشد هزینه های سالانه بالاتر در سال ۲۰۲۶ نسبت به سال ۲۰۲۵ خواهد شد. 1404/07/12 10:41:22 5.0 / 5 106 تگهای خبر: آنلاین , اینستاگرام , تبلیغات , تولید این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موشک استارشیپ برای یازدهمین پرواز آماده می شود شکست آمریکا در تحریم های تراشه ای مقابل چین زبان در عصر الگوریتم ها شبکه های اجتماعی تحول زبانی را شتاب می بخشند گسترش جهانی قوانین تأیید سن در فضای مجازی کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۳ بعلاوه ۴