سامانه برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق به بهره برداری رسید

سامانه برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق به بهره برداری رسید دیجیتالر: تهران– ؛سامانه برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق؛ با حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بهره برداری رسید.


به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این سامانه به منظور پشتیبانی از شركت های خلاق به صورت آزمایشی راه اندازی شد و به بهره برداری رسید.
«در كنار شكل گیری شركت های دانش بنیان در مراكز علمی و دانشگاهی كشور، بخش دیگری از شركت ها كه عموما در صنایع خلاق، فرهنگی و خدمات نوین و مبتنی بر فضای دیجیتال فعال می باشند و ماهیت رشد آنها بر اساس خلاقیت، نوآوری و ارائه مدلهای نوین كسب و كار است، در زیست بوم نوآوری و كارآفرینی كشور ظهور كرده انند و مراحل رشد خویش را با شتاب پشت سر می گذارند.»
بر این اساس با راه اندازی سامانه برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق ستر لازم به منظور حضور شركت های دارای شرایط خلاق با استفاده از این سامانه فراهم گشته است، بنابراین شركت ها می توانند درخواست خود جهت قرار گرفتن در فهرست شركت های خلاق را با استفاده از این سامانه ارائه نمایند.
در حال حاضر شركت ها می توانند ضمن عرضه درخواست به صورت آنلاین، كد رهگیری جهت اطلاع از نتیجه بررسی وضعیت خود، برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق را دریافت نمایند.
سامانه آزمایشی برنامه توسعه زیست بوم شركت های خلاق هم اكنون بر روی آدرس های http: //khalagh.isti.ir، http: //ircreative.isti.ir در دسترس می باشد.
علمی ** 1836 **2017


1397/07/17
13:13:14
5.0 / 5
4886
تگهای خبر: آنلاین , خدمات , دیجیتال , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات