گوگل هم عربستان را تحریم كرد

گوگل هم عربستان را تحریم كرد دیجیتالر: گوگل از آخرین شركت های تكنولوژی بود كه به تحریم كنندگان كنفرانس سرمایه گذاری در عربستان سعودی پیوست.



به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، به نقل از رویترز، با عنایت به مفقود شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی در سفارت عربستان سعودی در تركیه و همینطور احتمال سر به نیست كردن آن از جانب دولت این كشور، خیلی از شركت های مختلفی كه قرار بود در كنفرانس سرمایه گذاری Future Investment Initiative Summit ریاض كه از تاریخ 23 اكتبر (اول آبان) سال جاری میلادی شروع به كار كند شركت نمایند، حالا اعلام نموده اند كه تحت تاثیر مسائل بوجود آمده اخیر، این كنفرانس را تحریم خواهند كرد.

دایان گرین – مدیر ارشد اجرایی خدمات ابری گوگل – با انتشار اطلاعیه ای اعلام نمود كه وی هم به عنوان نماینده گوگل در كنفرانس مذكور شركت نخواهد كرد.

وی از توضیحات بیشتر در مورد عدم شركت در كنفرانس سرمایه گذاری ریاض خودداری و تنها به اعلام تحریم این رویداد بسنده كرده است.

پیش از این هم شركت های بزرگ و بانك های بسیاری نظیر فورد، اوبر، جی پی مورگان و غیره هم به تحریم كنندگان این كنفرانس سرمایه گذاری پیوسته بودند تا عرصه را بر دولت عربستان سعودی تنگ كنند و اعتراض خویش را به این مورد نشان دهند.








1397/07/25
16:51:26
5.0 / 5
5339
تگهای خبر: تكنولوژی , خدمات , سرمایه , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات