۱۰۰۰ بهشهری به اردوهای راهیان نور می روند

۱۰۰۰ بهشهری به اردوهای راهیان نور می روند به گزارش دیجیتالر فرمانده سپاه ناحیه بهشهر اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، بیشتر از یك هزار بهشهری در آستانه سال نو و عید نوروز، به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.



به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، عابدین داغمه چی فیروزجایی، شامگاه سه شنبه در جلسه برنامه ریزی برای اعزام كاروان های راهیان نور بهشهر بیان كرد: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری طرح اردوی راهیان نور است چونكه راهیان نور، حركت مهم فرهنگی برای مقابله با تهدیدهای دشمن است كه انتظار است همه دستگاه ها كمك كار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به اینكه اعزام كاروان های راهیان نور به مناطق جنگی كشور برنامه ریزی شده است؛ اضافه كرد: خوشبختانه شهرستان بهشهر در اعزام افراد به اردوی راهیان نور خیلی خوب عمل كرده است.راهیان نور، حركتی برای مقابله با دشمن و جنگ نرم دشمن است و باید بیشتر از پیش در این بخش و اعزام ها تلاش شود.

در این جلسه هادی خنجری فرماندار بهشهر هم با تاكید بر اولویت اعزام نخستین هایی كه به این اردوها اعزام می شوند؛ تصریح كرد: كاروان راهاین نور، نقش مهمی در پیوند نسل جدید با آرمان های بلند رزمندگان در طول دفاع مقدس دارد و باید این ارزش ها در میان نسل جدید نهادینه شود.

وی با تاكید بر لزوم كمك ادارات برای اعزام كاروان های راهاین نور اظهار داشت: حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی و ایستادگی در جامعه از مسائل مهمی است كه اعزام كاروان راهیان نور یكی از این راهها است.




1397/11/03
14:09:37
5.0 / 5
5030
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات