برزیل بزودی غول تكنولوژی در جهان می شود؟

برزیل بزودی غول تكنولوژی در جهان می شود؟ دیجیتالر: تازه ترین گزارش های انتشار یافته از مؤسسه تحقیقاتی نشان داده است كه برزیل بسیار بیشتر از میانگین سایر كشورها برای توسعه زیرساخت های مخابراتی و بخش فناوری سرمایه گزاری نموده است.


به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، بر مبنای گزارشی كه كارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی IDC می توان دریافت كه سرمایه گذاری برزیل بخش ارتباطات و فناوری در سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد یك رشد و افزایش ۹.۸ درصدی بوده است این بدان معناست كه سرمایه گذاری این كشور در توسعه زیرساخت های فناوری و مخابراتی به رقم ۴۷ میلیارد دلار رسیده است.
این در شرایطی است كه پیش بینی های قبلی از یك رشد ۴.۱ درصدی در سرمایه گذاری های برزیل در بخش فناوری را تخمین زده بود. از طرفی دیگر، این گزارش ها از آن حكایت می كند كه در سال ۲۰۱۸ میلادی سایر كشورهای جهان هم به صورت متوسط تا ۶.۷ درصد رشد را در زمینه سرمایه گذاری های بخش تكنولوژی و زیرساخت های ارتباطات و فناوری تجربه كرده اند.
از دیگر جزئیات این سرمایه گذاری می توان به بخش سخت افزاری و تأسیسات و تجهیزات مربوط به زیرساخت های مخابراتی با سرمایه گذاری ۵۱.۳ درصدی معادل ۲۳.۹ میلیارد دلار و همینطور ۲۶.۲ درصد معادل ۱۲.۹ میلیارد دلار بر روی سرویس های آنلاین اینترنتی در این كشور اشاره نمود.
برزیل همینطور در بازار نرم افزار هم تا ۲.۵ درصد معادل ۱۰.۵ میلیارد دلار سرمایه گزاری نموده است.
طبق گزارش وب سایت financierworldwide، خیلی از تحلیلگران بر این باورند با این حجم عظیم از سرمایه گذاری در بخش تكنولوژی و زیرساخت های مخابراتی و فناوری برزیل در آینده ای نزدیك به یكی از برترین و بزرگترین میزبان های تكنولوژی در جهان تبدیل خواهد شد.
این كشور هم اكنون هم بزرگ ترین بازار فناوری در آمریكای لاتین به حساب می آید و ۲.۸ درصد از كل سرمایه گذاری های صورت گرفته در این منطقه را به خود مختص كرده است كه پس از آن مكزیك با تفاوت فاحشی معادل یك رشد سرمایه گذاری ۲۰ درصدی و آرژانتین هم با ۷.۵ درصد به ترتیب در جایگاه های پس از برزیل جای گرفته اند.
الان ایالات متحده آمریكا با ۸۲۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش تكنولوژی و فناوری در جایگاه نخست كشورهای جهان و چین با ۲۵۰ میلیارد دلار و ژاپن با ۱۴۰ میلیارد دلار به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.



1398/01/27
16:52:45
5.0 / 5
5026
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تكنولوژی , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات