برای اصلاح سرویس های پشتیبانی
وزیر ارتباطات دو هفته مهلت داد
دیجیتالر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو هفته به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داد تا وضعیت فعلی پاسخگویی پشتیبانی مخابرات (2020) و چند سرویس دهنده دیگر را اصلاح كنند.
به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در یك پست اینستاگرامی نوشت: "امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. كیفیت پاسخ گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل كردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح كنند، درانتها اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این مساله بدون هیچ مماشاتی ورود می كنم و می دانند آن موقع چه می شود! نمونه آنرا درباره ی ستاره مربع ها و كم فروشی دیده اند كه در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شكایتی دارید لطفاً با تماس با ۱۹۵ آنرا مطرح فرمائید تا رسیدگی شود".
منبع: دیجیتالر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب