رشد ۴۰ درصدی درآمدهای علی بابا دیجیتالر: درآمدهای شركت چینی علی بابا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد رشد و افزایش پیدا كرده است. به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، شركت چینی علی بابا اخیرا آمار و گزارش های مربوط به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی را منتشر نموده كه گویای رشد و افزایش ۴۰ درصدی در میزان درآمدهای این شركت بزرگ چینی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۸ است. شركت علی بابا كه نمونه چینی شركت آمریكایی آمازون است و به منظور رقابت و به چالش كشاندن آن وارد این عرصه شد. علی بابا (Alibaba) در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط وی تاسیس و افتتاح شد تا به فروش آنلاین محصولات گوناگون در سراسر جهان بپردازد. طبق گزارش وب سایت Financial World، دنیل ژانگ، مدیر ارشد اجرایی شركت علی بابا، خاطرنشان كرده است كه این گروه بیستمین سالگرد آغاز فعالیت خودرا در سپتامبر جشن گرفته و به منظور گسترش و توسعه تجارت های بین المللی و درآمدزایی خود برنامه های طولانی مدتی دارد. تعداد كاربران فعال محصولات این شركت در بازار چین با ۱۹ میلیون افزایش نسبت به سه ماهه دوم سال جاری میلادی، به ۶۹۳ میلیون رسیده است درآمدهای علی بابا با ۴۰ درصد افزایش به ۱۶.۶ میلیون دلار در سومین فصل از سال ۲۰۱۸ میلادی رسیده این در حالیست كه جك ما، موسس و مدیرعامل این شركت چند ماه قبل از سمت خود كناره گیری كرد. منبع: دیجیتالر 1398/08/15 20:30:08 5.0 / 5 5152 تگهای خبر: آنلاین , رقابت , سایت , شركت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط استارلینک خواستار فعالیت در سوئیس شد رونمایی از سایرابات چت بات هوشمند بانک تجارت با همکاری همراه اول سامانه نظارتی برخط پلت فرم های طلا رونمایی گردید اخطار خودکار تخلفات افزایش ظرفیت و پوشش کامل شبکه ارتباطی در آستان مقدس امام خمینی (ره) کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۴ بعلاوه ۵