پیگیری شكایت های حوزه ICT با كد دستوری دیجیتالر: مدیركل دفتر حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوری از راه اندازی كد دستوری #8010؛ در امتداد اطلاع رسانی سریع از آخرین وضعیت شكایات كاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات 195 خبر داد. به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی اعلام نمود: از این پس کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده اند، در چارچوب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود باخبر شوند. مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT به راه افتاده است، بیان کرد: برای دسترسی آسان تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته ایم که بر طبق آن کاربران می توانند با مراجعه به سایت https: //۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند. قره داغی درباره لزوم راه اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات اظهار داشت: از آنجائیکه ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران به راه افتاده است. این روش بسیار آسان تر از سایر روش های پیگیری شکایت بوده و جهت استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست. منبع: دیجیتالر 1399/04/13 12:35:13 5.0 / 5 3002 تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینترنت , تلفن همراه , سایت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط نصب ۱۱هزار باتری پشتیبان در سایت های ارتباطی برای کاهش اختلال اینترنت اسپیس ایکس برای اینترنت ماهواره ای اپراتورها را دور می زند رونمایی از تکنولوژی eSIM برای نخستین بار در ایران توسط همراه اول بعد از اولین رونمایی در ایران ایرانسل آماده عرضه رسمی eSIM کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۲ بعلاوه ۱