درخواست شركت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه كتاب

درخواست شركت پست برای توزیع مرسولات نمایشگاه كتاب معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست اظهار داشت: به منظور توزیع بهتر مرسولات اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، رعایت استانداردهای بسته بندی مرسولات ضروری می باشد.


به گزارش دیجیتالر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین غضنفری ضمن اشاره به این که تابحال حدود ۱۹۶هزار سفارش توزیع از راه پست از جانب خریداران کتاب ثبت شده است، بیان نمود: در صورت رعایت تمامی استانداردهای اعلام شده از جانب پست به برگزارکنندگان و ناشران کتاب، ارسال مرسولات با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.
او ضمن اشاره به این که برخی استانداردها در ارتباط با سفارش دهنده کتاب است که باید آدرس کامل به همراه کدپستی صحیح را درج کنند، اظهار نمود: ناشران هم باید فاکتورها را به صورت خوانا و با نوار چسب بر روی پاکت یا بسته درج کنند.
وی همینطور بر رعایت لفاف بندی صحیح و استفاده از پاکت ها و کارتن های استاندارد تصریح کرد و اضافه کرد: ثبت دقیق وزن هم از دیگر ملزوماتی است که باید از جانب ناشران رعایت شود تا وقتی بسته وارد شبکه پستی می شود با مشکل مغایرت وزنی مواجه نشده و در اسرع وقت به چرخه توزیع سپرده شود.
پیشتر هم حسن عمیدی، مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی، دفتر مدیرعامل و امور استان های شرکت ملی پست در صفحه خود نوشته بود: «از چهارشنبه، یکم بهمن ماه همزمان با شروع نمایشگاه مجازی کتاب، روزانه هزاران بسته توسط شرکت ملی پست توزیع می شود. هرچند علیرغم تاکید ما و قیمت پایین کارتن مخصوص کتاب، برخی ناشرین از پاکت غیراستاندارد بهره برده اند، با کمک جعبه های پلاستیکی در رهسپاری تلاش داریم خدمت باکیفیتی را عرضه نماییم.
خریداران کتاب توجه داشته باشند برای ارسال بهتر و سریع تر مرسولات آدرس دهی دقیق داشته باشند و کدپستی را حتما درج کنند؛ عرضه شماره تماس برای هماهنگی هرچه بهتر بین گیرنده و ماموران پستی هم یکی از موارد مهم می باشد که خریداران نیاز است تا آنرا رعایت نمایند.»



1399/11/07
13:19:17
0.0 / 5
1305
تگهای خبر: استاندارد , پست , شركت , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات