تعرفه خدمات تلفن ثابت

تعرفه خدمات تلفن ثابت به گزارش دیجیتالر تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت شامل هزینه صدور قبض، وصل خط بعد از پرداخت بدهی، ثبت نام خط حقیقی، کشف مزاحمت تلفنی، اعتراض مشترک به صورت حساب و چاپ ریزمکالمات، تصویب گردید.


به گزارش دیجیتالر به نقل از ایسنا، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۳۲۴، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت را تصویب کرد.
در ماده یک این مصوبه ذکر شده که سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در این مصوبه به اختصار دفاتر نامیده می­ شوند، به شرح زیر تعیین شده است.




اگر شخص حقیقی یا حقوقی درخواست ثبت نام گروهی (ثبت نام بیشتر از یک خط برای یک نشانی واحد) داشته باشد، حسب مورد یکی از تعرفه های ثبت نام مندرج در ردیف های ۳ یا ۴ جدول فوق برای ثبت نام خط اول و هزینه یک برگ چاپ فرم، به ازای هر خط مازاد بر خط اول، بعنوان سهم دفتر از متقاضی دریافت می ­شود.
اگر یک مشترک درخواست تغییر مکان گروهی (به ازای چند خط از یک مبدأ واحد به یک مقصد واحد) داشته باشد، سهم دفتر بابت خط اول برابر با مبلغ تعیین شده در ردیف های ۷ و ۸ جدول فوق بوده و به ازای هر خط مازاد، فقط هزینه یک برگ چاپ در قالب ردیف ۵ جدول ذیل ماده ۱ مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۱۲ تاریخ ۲۱ دیماه ۱۳۹۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضی دریافت می­ شود.
در ماده ۲ این مصوبه آمده که دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت موظفند خدمات مبحث جدول ماده ۱ (به غیر از خدمات مکاتبات قضایی و تقسیط بدهی) را بر روی کلیه سامانه­ های فروش خود همچون بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت برخط و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه شامل سهم دفاتر و دارنده پروانه از تعرفه ­های جدول فوق ارائه کنند. در صورتیکه ارائه خدمات مستلزم هزینه ­های قانونی دیگری باشد، با تایید سازمان از مشترک دریافت می ­شود.
در ماده های دیگر این مصوبه آمده که دفاتر نباید هیچ­گونه تبعیضی در ارائه خدمات در ارتباط با دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند؛ هیچ­ یک از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت نباید دفاتر را مجبور به خدمت ندادن به سایر دارندگان پروانه کنند؛ دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت موظف می باشند تعرفه های مبحث این مصوبه را در پورتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی کنند؛ دفاتر موظف می باشند تعرفه­ های مبحث این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب کنند.




منبع:

1400/06/09
10:03:59
5.0 / 5
627
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
دیجیتالر
digitaler.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دیجیتالر محفوظ است

دیجیتالر

معرفی محصولات دیجیتال و فناوری اطلاعات