شکایت رانندگان اوبر و لیفت به سبب بالا ماندن عمدی کرایه تاکسی گروهی از رانندگان دو شرکت کرایه تاکسی اینترنتی اوبر و لیفت این شرکتها را به کنترل غیرمنصفانه و همدستی برای بالا نگهداشتن عمدی کرایه تاکسی دریافتی از مسافران متهم کرده اند. به گزارش دیجیتالر به نقل از رویترز، این رانندگان شکایت خودرا دراین زمینه تقدیم دادگاهی در کالیفرنیا کرده و اوبر و لیفت را به انحصارطلبی تجاری متهم کرده اند. شاکیان مدعی هستند لیفت و اوبر قانون ضد انحصار کالیفرنیا و نیز قانون ایالتی را که کارهای تجاری ناعادلانه را ممنوع می کند، نقض کرده اند. رانندگان خواهان ایجاد یک محیط رقابتی حرفه ای شده اند تا در تصمیم گیری در مورد هزینه کرایه تاکسی مشارکت بیشتری داشته باشند و بتوانند در صورت تمایل کرایه های کمتری از مسافران دریافت نمایند. در این شکایت آمده است: «اوبر و لیفت با ممانعت از دادن چنین حقی به رانندگان به رقابت در بازار کار و همین طور بازار مصرف لطمه می رسانند. مشتریان بیشتر پرداخت می کنند و رانندگان درآمد کمتری دارند.» این دو شرکت قبلاً این ادعاها را رد کرده بودند. 1401/04/02 10:57:08 5.0 / 5 593 تگهای خبر: اینترنت , رقابت , شركت این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط نصب ۱۱هزار باتری پشتیبان در سایت های ارتباطی برای کاهش اختلال اینترنت اسپیس ایکس برای اینترنت ماهواره ای اپراتورها را دور می زند بعد از اولین رونمایی در ایران ایرانسل آماده عرضه رسمی eSIM گسترش جهانی قوانین تأیید سن در فضای مجازی کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۴ بعلاوه ۵