به دلیل قطعی ۳ روزه سرویس؛ اپراتور ژاپنی ۷ و سه دهم میلیارد ین به مشتریانش غرامت می دهد به گزارش دیجیتالر اپراتور مخابراتی ژاپنی بعد از یک اختلال وسیع شبکه در اوایل ماه جاری که ۳ روز طول کشید، ۷.۳ میلیارد ین خسارت به تمام مشتریان موبایل خود پرداخت می کند. به گزارش دیجیتالر به نقل از ژاپن تایمز، این اپراتور مخابراتی اعلام نمود غرامتی به ۲.۷۱ میلیون کاربر خود پرداخت می کند که به شدت تحت تأثیر قطعی شبکه قرار گرفته اند و در همین راستا مبلغی معادل هزینه ۲ روز از سرویس ماهانه را به آنها پرداخت می کند. همینطور این شرکت تصمیم دارد ۲۰۰ میلیون ین به تمام ۳۵.۸۹ میلیون مشتری خود همچون افرادی که غرامت مضاعف دریافت می کنند هم بپردازد. مبلغ بازپرداخت از صورتحساب ماهانه مشتریان بعد از ماه سپتامبر کسر می شود. ماکاتو تاکاهاشی مدیر KDDI در این زمینه می گوید: بعنوان یک اپراتور شبکه ارتباطی که باید سرویسهای با ثبات برای حفظ زیربنای احتماعی فراهم آورد، ما با این نوع رویدادها خیلی جدی برخورد می نماییم. مبلغ ۲۰۰ میلیون ین براین اساس محاسبه شده که متوسط بازپرداخت برای کاربرانی که هنگام برقراری تماس صوتی با اختلال روبرو شده اند به ازای هر روز ۵۰ ین بوده است. به قول تاکاهاشی اختلال شبکه ۳ روز طول کشید و شرکت مخابراتی ۵۰ ین اضافی بعنوان عذرخواهی به کاربران افزوده است. 1401/05/11 14:34:44 5.0 / 5 850 تگهای خبر: سرویس , شركت , كاربر این مطلب دیجیتالر را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط راکت لب یک ماهواره ژاپنی را به مدار زمین فرستاد متا درحال توسعه هوش مصنوعی آووکادو است ماده ساخت دانشمند ایرانی، دی اکسید کربن را جذب می کند معرفی آخرین یافته های علوم اعصاب با حمایت ستاد علوم شناختی کامنت بینندگان دیجیتالر در مورد این مطلب کامنت شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: کامنت: سوال: = ۳ بعلاوه ۱